Friday, August 6, 2010

ISRAEL ISnotREAL !!!







ISRAEL ISnotREAL -
"buku ni membuatkan aku berpikir sejenak mengenangkan nasib para saudara kita di Palestine sana..apa la nasib diaorang kat sana..hanya doa yang mampu aku jihadkan"












"Sebelum menjelang tengahari, ketika murid2 pulang dari sekolah jalan-jalan di Gaza padat, orang2 lalu lalang ,masa itu lah peluru berpandu yg kekuatan setengah tan dari bilik jet2 pejuang di campakkan. Hari pertama sudah cukup bagi ISRAEL mengorbankan 200 org dan 700 lainnya cacat seumur hidup..." - ISRAEL ISnotREAL

bagi aku...Zionis ni sangat kejam dan langsung tak berperikemanusiaan..diorang ni pengecut, penakut..ambil hak orang dan macam-macam lagi lah..tapi kenapa mereka yang asalnya tiada negara sendri dapat menguasai DUNIA sekarang?

menurut buku yang aku baca ni, banyak konspirasi yang melibatkan kejayaan Yahudi ni (zionisme) Yahudi ni dibuang semasa pemerintahan kerajaan Rom dulu, masa zaman Nabi Musa A.S mereka ni memang dah besar kepala..mintak macam-macam pada nabi. Kita juga boleh lihat kisah Talut dan Jalut yang berlaku setelah kewafatan Nabi Musa, sebagaimana yang diceritakan dalam al-Quran melalui surah al-Baqarah.

Apa-apa pOn akhirnya Palestin dikuasai oleh England (britain) dimana penglibatan mereka semasa perang dunia pertama yang dapat menawan negara Palestin yang terbinanya masjid al-aqsa..Ketua Zionis plak time tuh memohon supaya mereka dapat menetap di situ setelah mereka dibuang oleh kebanyakkan negara barat..Yahudi ini orang buangan,,yang tetiba ja nk buat negara sendiri,,mereka merancang macam2lah perancangan yang Zionis ni buat untuk mengusir umat Islam di Palestin, sedangkan mereka ni hanya menumpang di tanah orang dan merampas hak orang..kata mereka tanah tu hak mereka katanya tanah tu Tanah yang dijanjikan Tuhan. macam biasa la bila kristian pon tau macam2 la mereka pon nak masuk jugak..mereka kata kat situ lah tanah suci mereka tample of nazareth (bukan band nazareth yg popular ngan lagu love hurt tuh) tapi tempat tanah suci agama mereka nih..

konspirasi antara negara negara bertiga iaitu britain-perancis-rusia yang memang terkenal dengan teknologi peperangan yang canggih berjaya mendapatkan negara Palestine ini..Penguasaan Turki uthmaniah sudah berakhir dan mereka yang berkonspirasi ni lah yang dapat melebarkan setiap inci tanah Palestin tercinta..

itulah sedikit sebanyak yang buku ini menceritakan bagaimana perjalanan zionis ni menawan Palestin secara HARAM!!! kalu nak tou lebih, beli la buku ni supaya kita tahu bagaimana bangsa Yahudi Laknatullah yang ditakuti oleh semua sebenarnya adalah PENGECUT!!!...

SAVE PALESTINE!!!!

ALLAHUAKHBAR!!!!


"Andai aku disana........"

7 comments:

  1. thanks utk perkOngsian yg bermakna 2..rjin bc buku ek..bgus teruskn menulis..semOga kte dpt hikmah bersama..

    ReplyDelete
  2. err..xla rajin mana..pemalas sebenarnya..huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Nak Dikata Yang Lain??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...