Saturday, January 15, 2011

GIAN SEPAK BOLA!!




Assalamualaikum...wbt...




Gian....



Aku gian...aku kemaruk...aku rasa teruk...
bila ada peluang akan aku kauk!
bukan senang, bukan mudah nak aku nampak...
sampai berdarah kaki aku tetap aku sepak!!


Sepak...


Aku bukan seorang yang hebat..
tapi aku tetap nak sebat!
biar jaring terus koyak..
janji puas hati dapat sepak!



Bola..


semua orang kata dia bujur ada kata dia bulat..
tapi bukan semua sependapat!
yang penting aku dapat tendang..
biar semua turun ke padang!





BOLA ITU..bulat? bujur?
apa-apa pon..


3 comments:

  1. hehehehe....aku x tau nak cakap macam mano...

    ReplyDelete
  2. hehe..gian sebab dah bulat mcm bola ke?hehe..

    ReplyDelete
  3. acai : hahaha...demi gitar kau sab=nggup buat apa saja chai...

    begitu juga aku..demi boal aku juga snggup buat apa saja...haha...

    KC : hahaha..lu ker?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Nak Dikata Yang Lain??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...